کتاب مدیریت رسانه منتشر شد

 

کتاب مدیریت رسانه

کتاب مدیریت رسانه منتشر شد

کتاب «مدیریت رسانه» به قلم وحید خاشعی، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی، همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

نام کتاب: مدیریت رسانه/ نویسنده: وحید خاشعی/ قطع: رقعی / شمارگان: 2000 نسخه/ قیمت: 5000 تومان/چاپ اول: 1390/ناشر: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها.

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، این کتاب مشتمل بر شش فصل کلیدی متشکل از عوامل مؤثر بر مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای است که به موضوعاتی چون استراتژی در سازمان‌های رسانه‌ای، ساختار سازمان‌های رسانه‌ای، منابع انسانی، فرهنگ سازمانی، تکنولوژی در سازمان‌های رسانه‌ای و بودجه در سازمان‌های رسانه‌ای می‌پردازد.

نویسنده در پیشگفتار کتاب آورده است: با رشد و تنوع روزافزون رسانه‌ها در دهه‌های اخیر و آینده و همچنین تأثیر رسانه‌ها در افکار عمومی و رفتار نخبگان و توده‌های مردم، اهمیت مدیریت رسانه به عنوان علمی، میان رشته‌ای بسیار حائز اهمیت شده است. کتاب‌های معدودی در این حوزه به صورت تألیف یا ترجمه منتشر شده است ولی
نظریه پردازی در این خصوص باید مورد اهتمام جدی نخبگان و اهالی رسانه قرار گیرد.

به بیان ناشر، مخاطبان اصلی این اثر را می‌توان گروه‌های مختلف دانشجویان و محققان رشته‌های مطالعات رسانه و ارتباطات و مدیریت فرهنگی در سطوح کارشناسی و کارشناس ارشد دانست.